Menu

PL

|

EN

Menu

PL

|

EN

PL

|

EN

Bistro Tickets & Wine

Czy w Bistro Tickets & Wine serwowane są śniadania?

Tak, śniadania serwowane są codziennie od poniedziałku do piątku 7:30 11:30, w sobotę i w niedzielę od 8:00 do 11:30. 

Czy na śniadanie do Bistro Tickets & Wine mogę przyjść z dzieckiem?

Tak, do Bistro Tickets & Wine zapraszamy na śniadanie z dzieckiem. 

Czy Bistro Tickets & Wine oferuje lunche w ciągu tygodnia?

Tak, dostępne jest Lunch Menu od poniedziałku do piątku w godzinach 12:0016:00, zazwyczaj w formie dwudaniowego zestawu w stałej cenie. 

Czy w Bistro Tickets & Wine można zarezerwować stolik?

Tak, rezerwacji można dokonać telefonicznie pod numerem 32 438 85 81. 

Czy pieczywo serwowane w Bistro Tickets & Wine wypiekane jest na miejscu?

Tak, wszystkie wypieki codziennie pieczemy na miejscu (pieczywo na zakwasie, chleb, bagietki, drożdżówki). Możesz zjeść na miejscu lub kupić na wynos. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą wyrobów piekarniczo-cukierniczych. 

Czy w Bistro Tickets & Wine można kupić kawę na wynos?

Tak, różnego rodzaju kawy – espresso, przelew, cappuccino, decaf – serwujemy zarówno na miejscu, jak i na wynos. 

Jakie wina serwowane są w Bistro Tickets & Wine?

W Bistro dostępna jest wyjątkowa selekcja win nisko interwencyjnych , (organicznych, biodynamicznych, naturalnych, pomarańczowych, petnatów) oraz konwencjonalnych. Możesz delektować się nimi na miejscu lub kupić na wynos. 

Czy w Bistro można zorganizować przyjęcie?

Tak, napisz do nas na h.tritton@wodna-wieza.pl i porozmawiajmy o szczegółach.

Czy przy Bistro Tickets & Wine dostępny jest parking?

Tak, parking dla gości znajduje się przed budynkiem Wodnej Wieży.   

Czy mogę kupić kartę podarunkową do Bistra Tickets & Wine?

Tak, dostępne są karty podarunkowe o różnej wartości, ważne przez okres 6 miesięcy od daty zakupu. 

Restauracja Steampunk

Jaki jest charakter Restauracji Steampunk?

Steampunk to restauracja typu fine dining, oferująca dania à la carte oraz menu degustacyjne, zlokalizowana na przedostatnim piętrze Wodnej Wieży. Wyróżnia ją niepowtarzalny wystrój inspirowany epoką wiktoriańską i stylem steampunk. 

Czy do Restauracji Steampunk mogę przyjść na wino czy kawę?

Restauracji Steampunk przyjmujemy rezerwacje wyłącznie na pełne doświadczenie restauracyjne (menu degustacyjne lub menu a la carte). Gości zainteresowanych samymi napojami lub kawą i deserem zapraszamy do naszej drugiej restauracji, Tickets Bistro&Wine, która znajduje się na parterze Wodnej Wieży. 

Czy w restauracji potrzebna jest wcześniejsza rezerwacja?

Tak, zalecamy wcześniejszą rezerwację zarówno na menu degustacyjne, jak również menu a la carte. Jest to związane z ograniczoną liczbą miejsc w restauracji oraz z organizacją pracy. Rezerwacji można dokonać online lub telefoniczna pod numerami 32 438 85 80 lub 32 438 85 84.

Czy w restauracji jest specjalne miejsce dla większych grup?

Tak, dla grup 6–10 osobowych dostępny jest Chef’s Table na 7. poziomie Wodnej Wieży, gdzie serwowane jest wyłącznie menu degustacyjne. Wymagana jest wcześniejsza rezerwacja telefoniczna pod numerami 32 438 85 80 lub 32 438 85 84 lub mailowa k.bratek@wodna-wieza.pl 

Jest również opcja rezerwacji większej ilości Gości w głównej sali restauracji. Wymagany jest wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy. 

Jaki jest czas rezerwacji?

Przy wyborze menu degustacyjnego stolik rezerwowany jest na 3 godziny, w przypadku wyboru menu a la carte lub wprowadzenie do menu degustacyjnego standardowa rezerwacja to 2 godziny. Jeżeli potrzebujesz więcej czasu, prosimy o informacje w trakcie składania rezerwacji. 

Czy z Restauracji Steampunk widać Rynek w Pszczynie?

Z restauracji Steampunk zobaczysz starówkę, ratusz i kościoły, natomiast samego Rynku nie widać.

Czy w Restauracji Steampunk obowiązuje dress code?

Tak, oczekiwany jest strój w stylu smart casual lub business casual. Goście proszeni są o unikanie odzieży sportowej i plażowej (np. klapek, sandałów). 

Czy do Restauracji Steampunk mogę przyjść z dzieckiem?

Z uwagi na kameralny charakter lokalu nie posiadamy dziecięcego menu oraz infrastruktury potrzebnej do przyjmowania najmłodszych gości. Zapraszamy do odwiedzin restauracji dziećmi od 12. roku życia. 

Czy przy Restauracji Steampunk dostępny jest parking?

Tak, parking dla gości znajduje się przed budynkiem.   

Czy mogę kupić kartę podarunkową do Restauracji Steampunk?

Tak, dostępne są karty podarunkowe o różnej wartości, ważne przez okres 6 miesięcy od daty zakupu. Możesz je kupić online lub w recepcji Wodnej Wieży. 

4 Strony SPA

Co oferuje 4 Strony SPA?

SPA oferuje szeroką gamę zabiegów, w tym masaże, rytuały pielęgnacyjne (np. Hammam), peelingi oraz zabiegi na twarz i ciało, łącząc podejście wschodnie i zachodnie. 

Jak można zarezerwować zabiegi w SPA i Łaźni?

Rezerwacji można dokonać online, telefonicznie pod numerem 32 438 85 83 lub przez aplikację Booksy 

Czy przy SPA dostępny jest parking?

Tak, parking dla gości znajduje się przed budynkiem.   

Czy mogę kupić kartę podarunkową na usługi w 4 Strony SPA?

Tak, dostępne są karty podarunkowe o różnej wartości, ważne przez okres 6 miesięcy od daty zakupu. 

4 Strony Apartamenty

Jakie udogodnienia oferują Apartamenty?

Apartamenty są wykończone w wysokim standardzie i wyposażone w zestaw kosmetyków, ręczniki, szlafrok, suszarkę, sejf, bezpłatny dostęp do Wi-Fi, ekspres/czajnik oraz zestaw kawy i herbaty. 

Czy w cenę noclegu wliczone jest śniadanie?

Tak, aktualnie śniadanie jest wliczone w cenę noclegu. Warto jednak sprawdzić, jakie obowiązują oferty i promocje.

Czy z apartamentów widać Rynek w Pszczynie?

Z apartamentów zobaczysz starówkę, ratusz i kościoły, natomiast samego Rynku nie widać.

Czy przy Apartamentach dostępny jest parking?

Tak, parking dla gości znajduje się przed budynkiem.   

Czy mogę kupić kartę podarunkową do Apartamentów?

Tak, dostępne są karty podarunkowe o różnej wartości, ważne przez okres 6 miesięcy od daty zakupu. Możesz je kupić online lub w recepcji Wodnej Wieży. 

Doświadczaj niepowtarzalnego